
Klient
GREEN LOTUS
Green Lotus je rodinný podnik, kde má každý svoju úlohu, každý robí to, čo ho baví najviac. Je to naša rodinná aj životná filozofia, ktorú tu napĺňame. Tešíme sa spokojnosti našich klientov a neustále pracujeme na zlepšovaní našich služieb.
Zadanie
Pre Greenlotus.sk sme už dlhšiu dobu pripravovali newsletter, grafiku pre sociálne siete a spravovali starú webovú stránku.
Zadanie pre novú webovú stránku bolo jasné. Klient potreboval novší dizajn, dvojjazyčnosť a hlavne prepojenie s GramCRM.
Návrh a realizácia
Webová stránka je postavená na mieru podľa nášho dizajnu v ktorom sme prihliadali na zachovanie identity webovej stránky a štruktúry.
Pre tvorbu sme zvolili CMS WordPress s osvedčené nástroje Elementor PRO a rozšírenie Crocoblock. Nezabudlo sa ani na responzívnu verziu, SEO a optimalizáciu pre rýchle načítanie.
Pre viacjazyčnosť sme využili WPML.org.
Technická špecifikácia webového riešenia
01. Požiadavky klienta
- Modernizácia dizajnu
- Jednoduchá administrácia
- Prepojenie s GramCRM
- Ecommerce riešenie
- Objednávkový formulár
- Jazykové preklady
02. Ecommerce
Pre ecommerce sme vybrali Woocommerce a pripravili ho na predaj produktov (Gift Card).
Cez woocommerce je možné rezervovať masáž a zaplatiť priamo na webe. Následne sa cez api prenešie rezervácia do GramCRM.
Zákazníkovy príde notifikácia emailom a tak isto aj upozornenie recepcii o novej rezervácií.
03. CMS WordPress
Greenlotus v minulosti bežal na OctoberCMS, ktorý klientovy nevyhovoval.
My sme nový web pripravili v OpenSource CMS WordPress.
04. Viac jazyčnosť
Na novom webe je teraz možné jednoducho prekladať všetko do akéhokoľvek jazyka.
Využili sme plugin WPML, ktorý je najpoužívanejším a najprepracovanejším rozšírením na prekladanie webových stránok.
05. Api synchronizácia GramCRM
CMS WordPress sme cez api napojili na GramCRM, ktoré klient používa na manažment rezervácií a iného.
Všetky dáta z webovej stránky sa prenášajú:
- Objednávky -> Leady – s označením „objednávka“
- Rezervácia cez formulár -> Leady – s označením „rezervácia“
Dáta o zákazníkoch sa ukladajú do GramCRM a synchronizované dáta označujeme ako „Import“
Následne vidí klient v GramCRM všetky údaje o objednávkach a rezerváciach.